امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 31861
  پرینتخانه » 10خبر اول, آخرین اخبار, اخبار خوزستان, اخبار ویژه تاریخ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸ |

رونمایی از ۲ طرح رسانه‌ای و بوم‌گردی در خوزستان

آیین رونمایی از اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی تی بین و طرح اقامتگاه بومگردی در روستای سرله شهرستان باغملک، روز سه‌شنبه با حضور معاون اشتغال وزارت کار ، تعاون و رفاه اجتماعی در اهواز برگزار شد.
رونمایی از ۲ طرح رسانه‌ای و بوم‌گردی در خوزستان

امید خوزستان: به گزارش ایرنا، مدیر منطقه هشت صندوق کارآفرینی امید در این آیین گفت: صنعت گردشگری یکی از صنایع ارزشمند و سودآوری است که اشتغال پایداری را برای بسیاری از خانواده ها ایجاد کرده و کارآفرینان این صنعت همواره مورد حمایت این صندوق قرار گرفته اند.

احسان مهدوی‌ افزود: راه اندازی اقامتگاه بومگردی روستای سرله برای رشد این صنعت در خوزستان از اقدامات موثر برای رونق این صنعت است که باید در کنار آن توسعه زیرساخت های گردشگری نظیر هتل‌داری مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به رونمایی از اپلیکیشن شبکه تی بین گفت:راه اندازی شبکه تی بین و اپلیکیشن این شبکه، کار نوین و پویایی در حوزه رسانه است؛ با ظهور تلویزیون های اینترنتی فاصله‌ میان مردم، رسانه و مسوولان برداشته شده است.

مدیر منطقه هشت صندوق کارآفرینی امید ادامه داد: همچنین با راه‌اندازی تلویزیون‌های اینترنتی، شهروند خبرنگاران نیز ظهور پیدا کرده و چندصدایی در جامع

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان نیز گفت: تفاهم‌نامه همکاری مشترک با صندوق کارآفرینی امید نتایج مطلوبی را برای توانمندسازی کارآفرینان به دنبال داشته که یکی از نتایج آن راه اندازی شبکه و اپلیکیشن تی بین است.

علی صالح‌نساج افزود:شبکه تی بین تاکنون در زمینه تولید و محتوا با استفاده از فناوری اطلاعات عملکرد قابل قبولی داشته که حمایت این صندوق، باعث توسعه هرچه بیشتر و ارایه ایده‌های مطلوب خواهد شد.

وی بیان کرد: حمایت صندوق کارآفرینی امید از جوانان خلاق زمینه اشتغال‌زایی پایدار را فراهم ساخته و جامعه را به سمت استفاده از ظرفیت های فناوری اطلاعات در طرح ها و تکنولوژی روز سوق می دهد.

زمینه‌سازی برای ایجاد ۳۲ هزار فرصت شغلی در خوزستان 

مدیر صندوق کارآفرینی امید خوزستان گفت: صندوق کارآفرینی امید خوزستان از ابتدای سال ۱۳۹۲ تاکنون با پرداخت ۱۹ هزار و ۶۷۹ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال، ۳۲ هزار فرصت شغلی ایجاد کرده است.

مرتضی لیریایی افزود: رویکرد اساسی این صندوق منبع‌گرایی و بازارگرایی است و تاکنون  فعالیت‌ گسترده‌ای در زمینه اشتغال، کارآفرینی و حمایت از کسب و کارهای مختلف داشته است؛عمده‌ وظایف این صندوق در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک و حمایت از مناطق کم‌برخوردار برای توانمندسازی جوانان جوامع محلی، بانوان فارغ‌التحصیل دانشگاهی، و افراد نیازمند است.

وی بیان کرد: طرح‌های اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی تی بین و اقامتگاه بومگردی در روستای سرله شهرستان باغملک از طرح های پویایی است که در حوزه اطلاع رسانی و صنعت گردشگری می‌تواند رتبه خوزستان را ارتقا دهد.

امکان دسترسی سریع و آسان به جدیدترین و مهم‌ترین اخبار در اپلیکیشن تی بین 

مدیر تلویزیون اینترنتی تی بین گفت: اپلیکیشن تی بین نخستین اپلیکیشن خبری در جنوب کشور است  که امکان دسترسی سریع و آسان به جدیدترین و مهم‌ترین اخبار را برای کاربران فراهم کرده است.

محسن فرهادی باجولی افزود: این اپلیکیشن علاوه بر انتشار مهمترین اخبار و رویدادها، محتوای تولیدی و آموزشی ویژه ای را نیز در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

وی ادامه داد: در این اپلیکیشن اخبار در دسته بندی های مختلف در اختیار کاربران قرار گرفته و امکان به اشتراک گذاری سریع و راحت اخبار و محتوای اپلیکیشن را به آنها می دهد.

وی بیان کرد: تی بین از ابتدای سال ۱۳۹۵ کار خود را با اندیشه ای که برگرفته از چندسال تجربه در حوزه مطبوعات و آمیخته با دانش شناخت رسانه های نوین بود آغاز کرد و از خرداد ۱۳۹۶ با انتشار نخستین تولید محتوا، به طور رسمی به عنوان اولین تلویزیون اینترنتی در جنوب کشور و با شعار “تی بین پیگیر مطالبات مردمی” کار خود را آغاز کرد.

فرهادی باجولی گفت: این رسانه در مدت فعالیت خود تاکنون بیش از ۵۰۰ ویدیو در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ورزشی در قالب گزارش های مخاطب محور و مردمی تولید کرده است.

اقامتگاه بومگردی سرله باغملک با هدف رونق صنعت گردشگری

مدیر اقامتگاه بومگردی روستای سرله باغملک گفت: این اقامتگاه باهدف رونق صنعت گردشگری و همچنین پذیرایی از زائران اماکن مذهبی این منطقه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال با حمایت صندوق کارآفرینی امید خوزستان راه‌اندازی شده است.

هدایت اله شاهینی افزود: این اقامتگاه علاوه بر محل اسکان گردشگران با ایجاد اشتغال برای تعدادی از صنعتگران و هنرمندان بومی و فروش محصولات صنایع دستی باعث ماندگاری این هنرمندان در منطقه و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به خارج استان می شود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید خوزستان نیز پیش از این از برنامه ریزی برای اعطای ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به کارآفرینان در سال جاری خوزستان خبر داده بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.