امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 20 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 58365
  پرینتخانه » 10خبر اول, آخرین اخبار, اخبار خوزستان, اخبار ویژه, اقتصادی تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶ |

خرید بیش از ۹۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خرید بیش از ۹۵۲ هزار تن محصول گندم در استان خبر داد.
خرید بیش از ۹۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی

امید خوزستان: امید جهان نژادیان با اشاره اینکه فصل خرید تضمینی گندم استان از ۲۰ فروردین ماه سال جاری آغاز شد، اظهار کرد: پس از بارندگی‌های اخیر وارد فاز دوم خرید محصول گندم شده‌ایم و تا به امروز بیش از ۹۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است .

وی با بیان اینکه عملیات برداشت و خرید در اکثر شهرهای خوزستان در حال انجام است، افزود: در حال حاضر روزانه بیش از ۴۱ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری می‌شود و این میزان در روزهای آینده بیشتر خواهد شد.

جهان نژادیان با اشاره به اینکه سیلوهای ذخیره‌سازی استاندارد و همچنین کارخانجات آرد در استان به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و گندم کشاورزان را دریافت می‌کنند، عنوان کرد: تمام نیروها اعم از شرکت غله و خدمات بازرگانی و تعاون روستایی به صورت شبانه‌روزی جهت صیانت از دسترنج کشاورزان استان در حال فعالیت هستند و تلاش ما این است در اسرع وقت گندم دریافتی از کشاورزان استان به سیلوهای استاندارد منتقل شود.

وی افزود: همه اطلاعات خرید از کشاورزان در سامانه سیفا ثبت می‌شود و با پیگیری‌های به عمل آمده انتظار می‌رود مطالبات کشاورزان استان هفته آینده پرداخت شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان یادآور شد: در سال زراعی گذشته خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.