امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 20 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 58362
  پرینتخانه » 10خبر اول, آخرین اخبار, اجتماعی, اخبار خوزستان, اخبار ویژه تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱ |

نصب ایستگاه‌های ‌خط‌ اول BRT اهواز تا خردادماه

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز با اشاره به آخرین وضعیت اجرای پروژه BRT گفت: تا سوم خردادماه سازه سه ایستگاه از خط اول نصب خواهد شد و به مرور دیگر ایستگاه‌ها هم اجرا و نصب می‌شوند.
نصب ایستگاه‌های ‌خط‌ اول BRT اهواز تا خردادماه

امید خوزستان: حجت‌الله سلیمانی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه BRT اهواز اظهار کرد: احداث پایانه BRT چهارشیر با سرعت در حال انجام است و سکوگذاری ضلع غربی انجام و سکوگذاری ضلع شرقی و ضلع شمالی هم آغاز شده است.

وی افزود: یکی از مسائل در اجرای این پروژه، تداخل با پروژه غیرهمسطح چهارشیر بود که اجرای این پروژه تقریبا تمام شده و تداخل بسیار کمتر شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز گفت: فونداسیون پایه‌های روشنایی ایستگاه‌ها ساخته شده و به زودی نصب خواهد شد. برای ساخت ایستگاه‌های بین راهی اصرار داریم ابتدا فونداسیون‌ها نصب شوند تا ایرادها شناسایی و سپس بقیه ایستگاه‌ها نصب شوند، بنابراین تمرکز بر نصب ایستگاه اول است. تا سوم خردادماه سازه سه ایستگاه از خط اول نصب خواهد شد و به مرور دیگر ایستگاه‌ها هم اجرا و نصب می‌شوند.

وی بیان کرد: خط یک اتوبوس بی‌آرتی از میدان شهید بندر (چهار شیر) آغاز می‌شود و با گذر از خیابان خیابان سلمان فارسی به سمت میدان کارگر (دانشگاه آزاد) می‌رود. در خط اول BRT با احداث چهار تا شش ایستگاه می‌توانیم این خط را به صورت اولیه و آزمایشی راه‌اندازی کنیم.

سلیمانی گفت: مذاکره‌های اولیه برای خرید اتوبوس‌های BRT انجام و مقرر شده است دو اتوبوس از دو کارخانه به صورت آزمایشی در اختیار ما قرار داده شود و با آماده شدن پایانه برای بهره‌برداری، از این اتوبوس‌ها استفاده می‌شود.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.