امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57941
  پرینتخانه » 10خبر اول, آخرین اخبار, اخبار خوزستان, اخبار ویژه, اقتصادی تاریخ انتشار : ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲ |

رفع تصرف ۵۵۰ مترمربع از اراضی ملی و دولتی در خوزستان

فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: به منظور مقابله با زمین‌خواری و با اجرای طرح تشدید حفاظت اراضی، ۳ فقره اجرای حکم قضایی مبنی بر رفع تعرض اجرا شد.
رفع تصرف ۵۵۰ مترمربع از اراضی ملی و دولتی در خوزستان

امید خوزستان: سرهنگ فریدون عبادی اظهار کرد: حکم قضایی مبنی بر رفع تعرض و قلع و قمع و اعاده به وضع سابق ۳ فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی استان خوزستان با همکاری دستگاه قضایی و عوامل انتظامی در فروردین ماه سال جاری اجرا و از اراضی دولتی رفع تصرف شد.

وی مساحت اراضی رفع تعرض شده در این بازه زمانی را ۵۵۰ مترمربع اعلام کرد و افزود: این اراضی با هوشیاری، دقت و تلاش عوامل یگان حفاظت اراضی استان خوزستان به بیت‌المال بازگردانده شد.

عبادی ادامه داد: این ۳ فقره شامل رفع تصرف اراضی ملی و دولتی به متراژ هرکدام ۲۰۰ مترمربع در شهرستان شوشتر، ۲۰۰ مترمربع در شهر شرافت و در مسجدسلیمان ۱۵۰ مترمربع است.

فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تاکید کرد: عوامل این یگان با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اراضی عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند. همچنین به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می‌دهند.

منبع/ایسنا

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.