امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 15 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56310
  پرینتخانه » 10خبر اول, آخرین اخبار, اخبار خوزستان, اخبار ویژه, سیاسی تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴ |

سردار شاهوارپور: دشمن شناسی و پیروی از ولایت خواسته شهیدان است

امید خوزستان: سردار پاسدار حسن شاهوارپور روز دوشنبه در مراسم استقبال از پیکر مطهر ۳۴ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس در خاک عراق از مرز بین المللی شلمچه خرمشهر گفت: این شهدا با بدرقه مادر برای مقابله با متجاوزان در جبهه حضور یافتند و مردانه و با فرمان ولی فقیه از […]

سردار شاهوارپور: دشمن شناسی و پیروی از ولایت خواسته شهیدان است

امید خوزستان: سردار پاسدار حسن شاهوارپور روز دوشنبه در مراسم استقبال از پیکر مطهر ۳۴ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس در خاک عراق از مرز بین المللی شلمچه خرمشهر گفت: این شهدا با بدرقه مادر برای مقابله با متجاوزان در جبهه حضور یافتند و مردانه و با فرمان ولی فقیه از کشور دفاع کردند و امروز پس از سال‌ها به کشور بازگشتند.

وی اظهار کرد: اگر این شهدا زنده بودند امروز نیز در برابر توطئه‌های مختلف دشمن ایستادگی می‌کردند.

سردار پاسدار شاهوارپور ادامه داد: امروز نیز همانند روزهای زمان جنگ است و دشمنان قسم خورده این آب و خاک علیه کشور توطئه‌چینی می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان حفظ حجاب را یکی از پیام‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس برای جوانان امروزی دانست و گفت: دشمنان ناموس ما را هدف قرار داده‌اند تا غیرت ما را از بین ببرند.

وی با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اضافه کرد: با وجود دسیسه‌های دشمنان انقلاب، همه مردم در راهپیمایی حضور داشتند و اعلام کردند که همچنان در مسیر شهدا گام برمی‌دارند.

سردار پاسدار شاهوارپور توضیح داد: بدون شک مردم در انتخابات مشارکت خواهند کرد زیرا هر برگه رای در انتخابات تیری به سوی دشمن است.

پیکر مطهر ۳۴ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس در خاک عراق دوشنبه از مرز بین المللی شلمچه خرمشهر به کشور بازگشت.

منبع/ایسنا

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.