امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56313
  پرینتخانه » 10خبر اول, آخرین اخبار, اخبار خوزستان, اخبار ویژه, ورزشی تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲ |

برگزاری بیش از ۱۲۰ رویداد ورزشی در خوزستان به مناسبت هفته «جوان»

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: بیش از ۱۲۰ رویداد و ویژه برنامه فرهنگی - ورزشی در هفته «جوان» در سراسر استان برگزار خواهد شد.
برگزاری بیش از ۱۲۰ رویداد ورزشی در خوزستان به مناسبت هفته «جوان»

امید خوزستان: حمید بنی تمیم به در پیش بودن هفته جوان اشاره و عنوان کرد: در طول هفته جوان با کمک رؤسای شهرستان‌های خوزستان، رؤسای هیأت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان در استان، برنامه‌های متنوعی در محورهای مختلف ارائه خدمت به جوانان، همایش‌های کارآفرینی و اشتغال، آشنایی جوانان با هویت انقلاب اسلامی و ارتقای نشاط و هویت آفرینی برای جوانان برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: بیش از ۱۲۰ رویداد و ویژه برنامه فرهنگی – ورزشی در این استان برنامه‌ریزی شده است که در طول هفته جوان در سراسر استان انجام خواهد شد.

بنی تمیم با بیان اینکه جشنواره جوانان برتر ایران زمین در خوزستان برگزار خواهد شد، گفت: جشنواره جوانان برتر ایران زمین در چهار محور فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی پیگیری می‌شود که در آن از جوانان برتر خوزستان در ۱۰ موضوع تخصصی اعم از قرآن، ادبیات، فیلم، موسیقی، کنشگر فعال رسانه و فضای مجازی، خادم اهل بیت، کارآفرینی، دانش‌بنیان، ورزش و فعال اجتماعی و جهادگر تجلیل می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با تشریح برنامه‌های هفته جوانان بیان کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار جوانان با ائمه جمعه شهرستان‌ها، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مانند خلاقیت و نوآوری و جلسات مشاوره رایگان یا نیم بها ویژه جوانان و خانواده‌ها، برگزاری مسابقات ورزشی و بازی‌های بومی و محلی، استفاده جوانان به صورت رایگان یا نیم بها از برخی کتابخانه‌ها، سالن‌های ورزشی، استخرها، سینماهای استان، برگزاری همایش‌های ورزشی، تجلیل از خانواده‌های شهدا و… با حضور جوانان و مسئولان استانی همزمان با هفته جوان در خوزستان برگزار می‌شود.

منبع/مهر

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.