امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 20 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 58342
  پرینتخانه » 10خبر اول, آخرین اخبار, اخبار خوزستان, اخبار ویژه, ورزشی تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶ |

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان: از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی حمایت ویژه‌ای می‌کنیم

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: موظف هستیم که در حد توان از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی حمایت ویژه ای کنیم تا بدون دغدغه در این پیکارهای مهم شرکت کرده و کسب مقام کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان: از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی حمایت ویژه‌ای می‌کنیم

امید خوزستان: حمید بنی‌تمیم بیان کرد: اوج قهرمانی هر ورزشکار در مسابقات المپیک و پارالمپیک خلاصه می‌شود به همین دلیل سعی می‌کنیم بیشترین حمایت را از ورزشکاران استان انجام دهیم تا سکوهای برتر را فتح کنند.

وی با بیان اینکه شرایط مساعدی را برای ورزشکاران راه یافته به المپیک و پارالمپیک فراهم خواهیم کرد افزود: تاکنون حضور چندین ورزشکار استان در این پیکارها قطعی شده که امیدواریم بهترین نتیجه را کسب کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: این استان سرشار از ظرفیت و پتانسیل بوده که باید دست به دست هم داده تا این ورزشکاران با شرایط روحی و روانی خوبی در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کنند.

وی در ادامه به طرح آمایش سرزمینی در استان اشاره کرد و ادامه داد: تصور من این است که با اجرای صحیح این طرح، بسیاری از مناطق محروم و با استعداد از محرومیت خارج شده و به ورزش کشور کمک کنند.

بنی تمیم گفت: طرح آمایش سرزمینی، ساختار ورزش را منسجم تر کرده و از پراکندگی ساخت و سازها و تصمیمات غیرکارشناسی و اشتباه و همچنین هدر رفت منابع استان جلوگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه اقدامات اولیه در خصوص اجرای طرح آمایش سرزمینی در استان انجام شده است اظهار کرد: استان خوزستان از دیرباز تاکنون سرشار از استعدادهای ناب ورزشی در رشته‌های مختلف بوده که بسیاری از آنها مغفول مانده اند اما با اجرای کامل و صحیح این طرح تمامی این استعدادها بالفعل شده و در مسیر درستی قرار می‌گیرند.

توجه به مناطق محروم در اولویت است

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ریل‌گذاری ورزش خوزستان به خوبی صورت گرفته و جلسات هدف گذاری هیات های ورزشی استان در حال انجام است تا شاهد درخشش دوباره ورزشکاران استان در میادین مختلف باشیم.

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های ما توجه به مناطق محروم و کم برخوردار بوده و سعی می‌کنیم همچون سال گذشته زیرساخت های مناسبی در این محلات تاسیس کنیم تا از فضاهای ورزشی بهره مند شوند.

بر اساس این گزارش بیش از ۲۴۰ هزار خوزستانی به صورت سازمان یافته در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.