امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 15 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56960
  پرینتخانه » 10خبر اول, آخرین اخبار, اخبار خوزستان, اخبار ویژه, اقتصادی تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳ |

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان: هنر به ارتقای فرهنگ صحیح رانندگی کمک می‌کند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: پویش همراهان سفر نوروز ۱۴۰۳ با نام «چشم به راهیم» در استان برگزار می‌شود.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان: هنر به ارتقای فرهنگ صحیح رانندگی کمک می‌کند

امید خوزستان: محمد جولانژاد امروز ۲۴ اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پویش همراهان سفر نوروز ۱۴۰۳ با نام «چشم به راهیم» از روز شنبه ۲۶ اسفندماه تا ۱۳ فروردین سال آینده در مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی کارون واقع در کیلومتر ۶ محور اهواز – بندرامام ره (آزادراه خلیج فارس) اجرا می‌شود.

وی هدف از اجرای این پویش را ارتقای ایمنی سفر و کاهش حداکثری آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای دانست و افزود: کمک به افزایش ایمنی سفرهای نوروزی برای استفاده‌کنندگان از خودروهای شخصی و حمل و نقل عمومی و ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی، اشاعه و پاسداشت ارزش‌های دینی و مذهبی در طول سفر با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان و نوروز، ارتقای دانش عمومی جامعه در خصوص فرهنگ ایمنی و فرهنگ درست رانندگی و به کارگیری هنر در خدمت ایمنی برای ایجاد جاذبه‌های جاده‌ای از مهمترین اهداف این پویش است.

به گزارش ایسنا، جولانژاد با بیان اینکه ۶۱ مجتمع خدماتی رفاهی در سطح محورهای استان فعال است، گفت: ۱۵ دقیقه استراحت در ازای هر ۲ ساعت رانندگی می‌تواند بسیاری از حوادث جاده‌ای را کاهش دهد و بهترین محل برای توقف و استراحت مجتمع‌های خدمات رفاهی و ایستگاه‌های اجرای طرح پویش همراهان سفر است.

وی یادآور شد: پویش همراهان سفر ایمن با روش‌های گوناگون و با استفاده از قابلیت‌های مختلف رشته‌های هنری و بکارگیری هنر موسیقی بومی محلی، سعی دارد آموزش و افزایش دانش عمومی نسبت به فرهنگ صحیح رانندگی را ارتقا دهد.

منبع/ایسنا

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.