امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 52003
  پرینتخانه » 10خبر اول, آخرین اخبار, اخبار خوزستان, اخبار ویژه, تیتریک, سیاسی تاریخ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱ |

این مانورها باید ختم به فرار آمریکا از منطقه شود

استاندار خوزستان با بیان این که سربازان امروز ما که در این صحنه رژه می‌روند، سربازان منتظر امام زمان هستن، گفت: این سربازان با یاری خدا جهان را از لوث وجود شیاطین و مستکبرین پاک خواهند کرد.
این مانورها باید ختم به فرار آمریکا از منطقه شود

امید خوزستان: به مناسبت ۳۱ شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس، رژه حماسی و نمایش اقتدار نیروهای مسلح خوزستان با حضور جمعی از مسئولان استان در اهواز آغاز شد.

در این مراسم یگان‌های موتوری و خورویی پیاده نظام نیروهای مسلح از مقابل جایگاه ویژه با سبک‌های مختلف کلاسیک و حماسی رژه رفتند.

همچنین در این آیین نظامی، گروه‌های نمونه رزمی و پرچم، یگان‌های بسیج و گردان‌های مختلف سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و یگان های موتوری و خودرویی از مقابل جایگاه عبور کرده و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

در این مراسم حسینی محراب استاندار خوزستان و جمعی از فرماندهان ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور داشتند.

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در این آیین اظهار کرد: سربازان امروز ما که در این صحنه رژه می‌روند، سربازان منتظر امام زمان هستند که با یاری خدا جهان را از لوث وجود شیاطین و مستکبرین پاک خواهند کرد.

حسینی محراب عنوان کرد: این مانورها باید ختم به فرار آمریکا از منطقه شوند و این مناطق در اختیار رزمندگان جان بر کف اسلام قرار گیرند؛ همانطوری که همه دنیا می خواست جبهه مقاومت را به شکست برساند اما با حضور مردم، بسیجیان، ارتش، سپاه و مدافعان حرم قهرمان در کسوت‌های نیروهای پنجگانه سپاه و نیروهای سه گانه ارتش این قدرت را برای انقلاب اسلامی به ارمغان آوردند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی به توان نظامی بالایی رسیده که شاهد هستیم سایر کشورها درخواست خرید پهباد از ایران را دارند؛ درود بر مردم و رزمندگان اسلام به همه شما خسته نباشید می‌گوییم.

منبع/ایسنا

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.