امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3151
  پرینتخانه » 10خبر اول, اخبار خوزستان, اخبار ویژه, ایران و جهان, پزشکی و سلامت, تیتریک, دسته‌بندی نشده, گزارش تصویری, مشروح اخبار, ورزشی تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵ |

ائمه جمعه خوزستان: امت اسلام زیر بار خیانت بزرگ معامله قرن نمی روند

اهواز – ایرنا – ائمه جمعه خوزستان با محکومیت معامله قرن عنوان کردند: امت اسلام هرگز زیر بار این خیانت بزرگ نمی روند. امام جمعه دزفول: معامله قرن خیانتی بزرگ علیه مسلمانان است دزفول- ایرنا- امام جمعه دزفول با معامله قرن بر سر فلسطین را خیانت بزرگ غرب علیه مسلمانان دانست و گفت: امت اسلامی […]

ائمه جمعه خوزستان: امت اسلام زیر بار خیانت بزرگ معامله قرن نمی روند
ائمه جمعه خوزستان: امت اسلام زیر بار خیانت بزرگ معامله قرن نمی روند

اهواز – ایرنا – ائمه جمعه خوزستان با محکومیت معامله قرن عنوان کردند: امت اسلام هرگز زیر بار این خیانت بزرگ نمی روند.

امام جمعه دزفول: معامله قرن خیانتی بزرگ علیه مسلمانان است

دزفول- ایرنا- امام جمعه دزفول با معامله قرن بر سر فلسطین را خیانت بزرگ غرب علیه مسلمانان دانست و گفت: امت اسلامی هرگز زیر بار این خیانت بزرگ نخواهند رفت.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر با تقدیر از حضور حماسی مردم دزفول در راهپیمایی روز جهانی قدس با وجود گرمای هوا افزود: روز قدس یادگار ماندگار امام خمینی (ره) در راستای دفاع از فلسطین است.
وی با بیان اینکه آمریکا و غرب و کشورهای مرتجع منطقه به دست و پا افتاده‌اند، گفت: این کشورها هرچه داشتند پای کار آوردند و بعد از شکست در عرصه‌های مختلف اکنون معامله قرن را مطرح کرده‌اند.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه کشورهای عربی از این خیانت بزرگ حمایت می‌کنند، افزود: آمریکا به طور قطع در این توطئه جدید نیز شکست می‌خورد زیرا امت اسلامی هرگز زیر بار این خیانت بزرگ نخواهند رفت.

وی یکی از توافقات این خیانت بزرگ را ندادن حق برخورداری ارتش برای فلسطینی‌ها عنوان کرد و گفت: حماس طبق این معامله باید خلق سلاح شود و فلسطینی‌ها فقط می‌توانند پلیس محلی داشته باشند و شهرداری قدس زیر نظر اسرائیل یکپارچه برود.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه یهودیان اجازه خرید خانه از مسلمانان دارند ولی فلسطینی‌ها خیر، افزود: طبق توافقات حق بازگشتی برای آوارگان فلسطینی داده نشده است لذا با این معامله قصد دارند فلسطینی‌ها را عبد ذلیل اسرائیل کنند.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از هزینه‌های این طرح را عربستان برعهده می‌گیرد، گفت: امید است این طرح مرگ آمریکا و اسرائیل را رقم بزند.

** کشور نیازمند جوان گرایی است

خطیب جمعه دزفول در فرازی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص مذاکره با آمریکا اشاره کرد و گفت: همین مذاکره به اهرمی برای فشار بر ایران تبدیل می‌شود لذا باید مقاومت و ایستادگی را همچنان در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: بدون هیچ مذاکره‌ای باید دشمن را تحت فشار قرار دهیم زیرا با هر گام عقب نشینی دشمن ۱۰ گام جلوتر می‌آید.
حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جوانگرایی اظهار داشت: باید نیروهای پیر که تمام توان خود را برای خدمت به کشور گذاشته‌اند، کنار روند و مدیران جوان جایگزین آنها شوند چراکه کشور نیازمند جوانگرایی است.

وی ۱۴ خرداد سالروز ارتحال امام خمینی (ره) را گرامیداشت و گفت: نام انقلاب با نام امام خمینی (ره) شناخته می‌شود.
امام جمعه دزفول در خصوص حادثه قتل امام جمعه کازرون توسط یک انسان منحرف گفت: امید است برخورد قاطعی با قاتل دستگیر شده صورت گیرد تا درس عبرتی برای دیگر افراد منحرف باشد.

** قداست شهدا دستخوش مسائل سیاسی قرار نگیرد
خطیب جمعه دزفورل در فرازی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه ضمن تقدیر از برگزار کنندگان مراسم چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول گفت: قداست و پاکی شهدا نیاید دستخوش مسائل سیاسی قرار گیرد.
وی خواستار پایان نقدها و حرف و حدیث‌ها در خصوص چگونگی برگزاری آئین گرامیداشت چهارم خرداد شد و افزود: دامن زدن به این مسائل حاشیه ا ی درست نیست.
حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود: شهدا سرمایه بی بدیلی برای جمهوری اسلامی و متعلق به همه ملت هستند که اگر دستخوش مسائل سیاسی قرار گیرند آسیب می بیند.

** امام جمعه اندیمشک: روز قدس یک سلاح کارآمد علیه اسرائیل است

اندیمشک-ایرنا- امام جمعه اندیمشک گفت: روز قدس یادگار ارزشمند امام (ره) بوده که امروز به سلاح کارآمدی علیه اسرائیل تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود: روز قدس تدبیر حضرت امام (ره) در دفاع از مظلومین فلسطین است.
وی با بیان اینکه همراهی حکام عرب با استکبار، اسرائیل و آمریکا را بسیار جسورتر کرده است، گفت: روز قدس سبب شده همه افکار با فلسطین همراه شوند و آمریکا و اسرائیل نتوانند برنامه‌های خود را اجرایی کنند.
امام جمعه اندیمشک تاکید کرد: در طول سال‌های متمادی و با حضور پررنگ مسلمانان در روز قدس، دشمنان در مقابل اثرگذاری این تدبیر حضرت امام (ره) ناتوان شده‌اند.
وی با بیان اینکه ترامپ روی مذاکره برای فشار بر ملت ایران اصرار دارد، افزود: ملت ما هیچ گاه به امریکا اعتماد نمی‌کند و با هوشیاری در برابر توطئه‌های آنها می‌ایستد.
حجت الاسلام حسینی نوری با گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، وی را شخصیت برتر قرن دانست.
وی قیام ۱۵ خرداد را نقطه عطفی در تاریخ کشور خواند و گفت: نقش مهم این روز در سایر مراحل انقلاب محوری بود.
امام جمعه اندیمشک در ادامه با اشاره به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، از شهروندان خواست به ایتام توجه ویژه داشته باشند.

** امام جمعه آبادان: تنها راهبرد ملت ایران در برابر آمریکا مقاومت است

آبادان – ایرنا – امام جمعه آبادان گفت: تنها راهبرد ملت ایران در برابر زیاده خواهی امریکا مقاومت، نگاه به توانایی‌های داخلی و توجه به اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه‌های نماز جمعه آبادان اظهار داشت: ملت ایران به خصوص جوانان ایران اسلامی با اتکا به توان داخلی در عرصه‌های مختلف پل‌های ترقی و پیشرفت را پشت سر گذاشته‌اند.

وی تهدیدهای رئیس جمهور آمریکا علیه ایران را جنگ روانی توصیف کرد و افزود: آمریکا قصد دارد با ایجاد فشار اقتصادی بر ملت زمینه را برای ایجاد برجام موشکی و منطقه‌ای فراهم کند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت: تا زمانی که ملت تجربه تلخ برجام و بدقولی‌های سران آمریکا را می بیند با آمریکا مذاکره نمی‌کند.

وی روز قدس را از برجسته‌ترین مؤلفه‌های انقلاب اسلامی ایران و امام خمینی (ره) دانست و اظهار داشت: روز قدس روز مخالفت همگانی با موجودیت نامشروع رژیم صهیونیستی است و اهرم فشار بر این رژیم نامشروع و آمریکا است.

امام جمعه آبادان افزود: در حالی که دولت‌های مرتجع عربی در حال گفت و گو برای معامله قرن در خصوص فلسطین هستند حضور مردم در راهپیمایی روز قدس راهبرد آنها را با شکست مواجه خواهد کرد.

وی قیام ۱۵ خرداد و سالروز رحلت امام خمینی را گرامیداشت و گفت: ویژگی خاص و بارز امام خمینی (ره) همانگونه که هست باید به نسل جدید انقلاب معرفی شود.

حجت الاسلام ابراهیمی پور افزود: اندیشه امام راحل و رهبری ضامن حفظ انقلاب است و همه ما وظیفه داریم این اندیشه‌ها را به درستی تبیین کنیم.

وی اظهار داشت: اندیشه‌های امام (ره) در سیاست‌های خارجی، داخلی و اقتصادی راهگشای مشکلات است و باید آنها را عملیاتی کرد.

** امام جمعه خرمشهر: روز قدس روز افشاگری استکبار جهانی است

آبادان – ایرنا – امام جمعه خرمشهر گفت: روز قدس روز افشاگری نه فقط نسبت به استکبار جهانی و نظام سلطه بلکه نسبت به جهان اسلام است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدجواد عادل پور در آئین عبادی سیاسی جمعه این هفته در مسجد جامع خرمشهر با بیان اینکه روز قدس نشانه همبستگی ملت‌ها با فلسطین است، گفت: رژیم صهیونیستی و سلطه نقشه‌های شوم خود برای تسلط بر منطقه را از فلسطین آغاز کرده‌اند.

وی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی موج بیداری را در جهان اسلام ایجاد کردند و به برکت نظام جمهوری اسلامی و نگاه استراتژیکی و راهبردی حضرت امام (ره) امروز همه ملت‌ها بیدار شده‌اند.

حجت الاسلام عادل پور افزود: ۴۰ سال است که همه ملت ایران اسلامی در گرما و سرما و با زبان روزه در روز قدس شرکت می‌کنند و اگر اراده کنند اسرائیل نابود می‌شود.

وی روز ارتحال امام خمینی (ره) را تلخ‌ترین روز برای مردم ایران دانست و گفت: استقلال و خودباوری ملت ایران به برکت اقدامات و تفکرات امام خمینی (ره) است.

** امام جمعه شوش: قدس نماد وحدت مسلمانان جهان است

دزفول-ایرنا- امام جمعه شوش قدس را نماد وحدت مسلمانان جهان دانست و گفت: روز قدس مانع تحقق اهداف نظام استکباری و رژیم غاصب اسرائیل در منطقه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمدامام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شوش با قدردانی از حضور روزه داران و ملت غیور ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: حضور گسترده مردم دیندار و روزه دار در راهپیمایی روز قدس برکات و آثار زیادی دارد که مقابله با ظلم و تجاوز از مهم‌ترین این برکات است.

وی تصریح کرد: امسال شاهد حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس هستیم که نشان از اراده ملت ما برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

امام جمعه شوش با بیان اینکه روز قدس یک مسئله جغرافیایی مخصوص به فلسطین نیست بلکه مربوط به سراسر جهان اسلام است، افزود: توطئه معامله قرن با راهپیمایی امروز مسلمانان جهان خنثی می‌شود.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز ارتحال امام (ره) یادآور شد: رحلت امام (ره) جانشین خلف او به خوبی وضعیت کشور را مدیریت کرد و مدیریت رهبری در این سال‌ها سبب شد توطئه‌های دشمنان با شکست همراه باشد.

حجت الاسلام امام در بخش دیگری از سخنان خود شهادت حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند امام جمعه کازرون را تسلیت گفت و افزود: خدمات ایشان به نظام اسلامی قابل تقدیر است.

** امام جمعه گتوند: مقاومت ایران برابر دشمنان برای مسلمانان الگو شده است

دزفول-ایرنا- امام جمعه گتوند گفت: مقاومت ایران در مقابل ظلم و استکبار برای کشورهای اسلامی بویژه فلسطین، یمن و لبنان الگو شده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل اسدپور در خطبه های نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با گرامیداشت روز جهانی قدس افزود: مقاومت ایران اسلامی و این الگوی ایرانی به جایی رسیده است که سنگ های فلسطینی تبدیل به موشک های نقطه زن فلسطینی شده و بطری های آتش زای مقاومت اسلامی تبدیل به پهباد هایی برای شکار تانک های اسراییلی شده اند.

وی با بیان اینکه تربیت شدگان ایران اسلامی در ا لگوی رفتاری حزب الله لبنان دیده می شوند، گفت: یمنی ها با الگو گرفتن از ایران اسلامی شعار های کشورمان بر علیه دشمنان را بیشتر و گرم تر از ایران فریاد می زنند.

حجت الاسلام اسد پور افزود: ایران در دفاع مقدس هشت سال مقابل جهان ایستاد و در چهار دهه رشادت، صلابت و مقاومت پوزه فتنه ها را به زمین زد و به جایی رسید که برای جوامع مظلوم الگو شد.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در نماز جمعه گتوند اظهار داشت: رونق نماز جمعه گتوند در ماه رمضان نمود پیدا کرد و امیدواریم این جمعیت در هفته های دیگر نیز افزایش پیدا کند.

امام جمعه گتوند ادامه داد: هرچه نماز جمعه پربارتر باشد نفوذ بیان خطیب نماز جمعه در استان در برخی وزارتخانه های مرتبط تاثیر گذاری بیشتری دارد.

حجت الاسلام اسد پور در پایان از برگزاری آیین ها، مجالس و محافل در شب های قدر در شهرستان گتوند تشکر و قدردانی کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.