امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2949
  پرینتخانه » 10خبر اول, اخبار خوزستان تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱ |

پیام تبریک رئیس مرکزبهداشت غرب اهواز به مناسبت روز معلم

امید خوزستان: به گزارش روابط عمومی مرکزبهداشت غرب اهواز دکتر مهرداد شریفی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز در پیامی دوازدهم اردیبهشت ماه روز معلم را به همه فرهنگیان و پیش قراولان تعلیم و تربیت و سنگربانان حریم معرفت تبریک گفت . در پیام تبریک دکتر شریفی آمده است : هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و […]

پیام تبریک رئیس مرکزبهداشت غرب اهواز به مناسبت روز معلم

امید خوزستان: به گزارش روابط عمومی مرکزبهداشت غرب اهواز دکتر مهرداد شریفی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز در پیامی دوازدهم اردیبهشت ماه روز معلم را به همه فرهنگیان و پیش قراولان تعلیم و تربیت و سنگربانان حریم معرفت تبریک گفت .
در پیام تبریک دکتر شریفی آمده است :
هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره صاحبان اندیشه‌های مطهر بویژه «شهید مرتضی مطهری» فرصتی مغتنم است تا همگان مراتب قدردانی خودرا تقدیم معلمانی کنیم که نقش بی‌بدیل آنها در توسعه، پیشرفت و توفیقات کشور برکسی پوشیده نیست. همچنین این روز بزرگ یادآور همت و تلاش زنان و مردانی است که مروجان راستی، درستی و راهنمایان آدمی به دانایی و آگاهی هستند. آنان که تلاششان ضامن نیکبختی و آگاهی جامعه است و همواره در بلندای تاریخ به عنوان مشعل‌داران بیداری و طلایه‌داران آگاهی، دعوت‌کننده انسان‌ها به عبور از تاریکی جهل و رسیدن به روشنای دانایی بوده‌اند. تعالی، رشد و توسعه هر جامعه در گرو آموزش و پرورش صحیح است. آمیختن علم و عمل و آراستن تحصیل با فضایل اخلاقی و تهذیب میسر نیست مگر به همت استادان و معلمان و دانشمندان از خود گذشته .
اینجانب روز معلم را به آموزگاران و معلمان فرهیخته کشورمان بویژه معلمان استان خوزستان تبریک می‌ گویم .

مهرداد شریفی رئیس مرکز

بهداشت غرب اهواز

 

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.