امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3055
  پرینتخانه » 10خبر اول, اخبار خوزستان, تیتریک تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲:۳۸ |

ضرورت توجه به مسائل پژوهشی در رفع مشکلات پس از بحران سیل

امید خوزستان: «حجت الاسلام فرج الله براتی»، شامگاه (دوشنبه ۲۳ اردیبهشت) در جلسه قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان، اظهار کرد: همزمان با وقوع سیل در استان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز به عنوان قرارگاه جهادی اصلی و در برخی شهرها از جمله آبادان، سوسنگرد، شادگان، هویزه، شوش، حمیدیه، باوی، شوشتر و کارون قرارگاه های جهادی […]

ضرورت توجه به مسائل پژوهشی در رفع مشکلات پس از بحران سیل

امید خوزستان: «حجت الاسلام فرج الله براتی»، شامگاه (دوشنبه ۲۳ اردیبهشت) در جلسه قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان، اظهار کرد: همزمان با وقوع سیل در استان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز به عنوان قرارگاه جهادی اصلی و در برخی شهرها از جمله آبادان، سوسنگرد، شادگان، هویزه، شوش، حمیدیه، باوی، شوشتر و کارون قرارگاه های جهادی فرعی و به منظور امدادرسانی ایجاد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان، با اشاره به اهداف تشکیل این قرارگاه ها، افزود: هدف از تشکیل قرارگاه ها، کمک رسانی و شناسایی، رسیدگی، بررسی و در نهایت رفع مشکلات مردم شهرها و روستاهای گرفتار در سیل بوده است.

وی با بیان اینکه پنج آمبولانس برای ارائه خدمات پزشکی در مناطق سیل زده حضور داشتند، اضافه کرد: همچنین خدمات پزشکی، دامپزشکی، روانپزشکی، مامایی و روانکاوی توسط نیروهای جهادی دانشگاه به جهت خدمات رسانی به مردم انجام شد.

وی با تأکید بر اینکه حضور آمبولانس های دانشگاه آزاد اسلامی در مناطق سیل زده، سبب ایجاد آرامش مردم شد، گفت: علاوه بر توزیع بسته های بهداشتی و مواد غذایی، قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد خوزستان ارتباط خوبی با سایر دستگاه های اجرایی و خدمات رسان ایجاد کرده بود.

حجت الاسلام براتی، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه به کمک سیل زدگان بشتابید، تصریح کرد: به شکل های مختلف و به صورت مستمر اقلام مورد نیاز و ضروری سیل زدگان تهیه و توسط نیروهای جهادی دانشگاه توزیع شد و این نیروها در امر نظافت مناطق نیز مشارکت داشته‌اند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه به کمک سیل زدگان بشتابید، عنوان کرد: به شکل های مختلف و به صورت مستمر اقلام مورد نیاز و ضروری سیل زدگان تهیه و توسط نیروهای جهادی دانشگاه توزیع شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان، ایجاد ایستگاه‌های سلامت، اسکان مردم سیل‌زده و توزیع اقلام را از جمله اقدامات مهم قرارگاه استان خوزستان دانست و ابراز کرد: با تلاش مجموعه دانشگاه، از ماشین آلات سنگین نیز به جهت پاکسازی مناطق سیل زده استفاده شده است.

وی با اشاره به فعالیت های نیروهای بسیجی دانشگاه، اذعان داشت: اعضای بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و همچنین بسیج کارکنان دانشگاه، به کمک مردم شتافتند و اقدامات خوب و بسیاری در زمینه پاکسازی مناطق، تهیه و توزیع اقلام مورد نیاز سیل زدگان و همچنین ایجاد سیل بند در روستاهای درگیر بحران سیلاب، انجام دادند، که قابل تقدیر است.

حجت الاسلام براتی، در پایان با تاکید بر ضرورت توجه به مسائل پژوهشی در رفع مشکلات پس از بحران سیل، ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی اهواز بیشترین همکاری را در خصوص انجام مسائل پژوهشی با توجه به بحران سیل انجام خواهد داد و تا پایان این بحران در کنار مردم بوده و مشکلات آنان را پیگیری و در حد توان رفع می کند.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.