امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 17 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 32161
  پرینتخانه » 10خبر اول, آخرین اخبار, اخبار خوزستان, اخبار ویژه تاریخ انتشار : ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴ |

ریشه مشکلات خوزستان سوء مدیریت است

نماینده ولی فقیه در خوزستان در دیدار با وزیر کشور گفت: ریشه مشکلات خوزستان ناشی از مدیریت ضعیف است و استاندار ویژه با کار جهادی باید بر مشکلات فائق آید.
ریشه مشکلات خوزستان سوء مدیریت است

امید خوزستان: حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در دیدار آقای احمد وحیدی وزیر کشور اظهار داشت: خداوند چهار تکلیف مهم را بر کسانی که حکومت تشکیل می دهند گذاشته است.

وی با اشاره به آیه قرآنی “الَّذینَ إِن مَکَّنّاهُم فِی الأَرضِ أَقامُوا الصَّلاهَ” گفت: نماز اصلاح رابطه بین عبد و مولا است و تمام انبیاء ماموریت و اولین اقدامشان این بود که ارتباط با خداوند متعال را قوی کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: برپا داشتن نماز زیرساخت‌های فراوانی می خواهد و انتظار از دولت انقلابی، توجه به نماز اول وقت و آن هم به جماعت است.

امام جمعه اهواز به آیه قرآنی “وَآتَوُا الزَّکاهَ وَأَمَروا بِالمَعروفِ وَنَهَوا عَنِ المُنکَرِ” به عنوان دیگر تکالیف اشاره و اظهار داشت: مسائل اقتصادی، اخلاقی‌ و اعتقادی است که از مهم ترین دغدغه های خداوند متعال می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد خطاب به مسئولان حاضر در این نشست، گفت: شما فرزندان خوزستان هستید و در هشت سال دفاع مقدس در استان بودید، تمام قومیت‌ها نجیب، ولایتمدار و شریف هستند و وقتی می‌خواهند گله مند شوند می گویند که ما چیز زیادی توقع نداریم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این‌که خواسته مردم ابتدایی‌ترین نیازها بود، ادامه داد: در مشکل آب نیز همین گله را داشتند. هرگز با نظام مخالف نیستیم و حدود ۲۳ هزار شهید این استان تقدیم کرده است.

وی با اشاره به این‌که در تمام سالیان متمادی اعتبارات کمی به استان تزریق نشده اما سوء مدیریت سبب شده تا این مشکلات را شاهد باشیم، بیان کرد: عمده مشکلات استان که مردم از آن رنج می برند، ناشی از سوء مدیریت است.

امام جمعه اهواز با اشاره به این‌که جمهوری اسلامی ایران در تراز پایین تر خوزستان است، ادامه داد: اگر به استان توجه ویژه بشود مشکلاتی که با آن مواجه هستیم در حد صفر خواهد شد. مناطق گوناگون خوزستان مخصوصا شهرهای مرزی آثار جنگی از دفاع مقدس همچنان باقی است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به این‌که دشمنان به استان خوزستان طمع کرده‌اند، اظهار داشت: آنکه بسیار مهم است مدیریت کردن مشکلات مردم است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خاطرنشان کرد: رهبرمعظم انقلاب فرمودند در ۴۲ سال هرکجا مدیر انقلابی، جهادی، پاکدست پای کار بود مشکل نداشتیم. با آمدن دولت انقلابی آیت الله رئیسی بارقه امید ایجاد شده است. در عراق، حزب الله و نیروهای مقاومت خوشحال و روحیه آنها تقویت شده است.

وی با اشاره به این‌که دولت فعلی وارث مشکلات متعدد است، خاطرنشان کرد: رهبرمعظم انقلاب صبح انتخابات فرمودند مردم ان شاءالله از این انتخابات خیر خواهند دید. مجموعه ای آمدند که تمام توانشان حل مشکلات مردم است.

امام جمعه اهواز با بیان این‌که مقداری باید به دولت مهلت داد تا بتواند خوب مدیریت کند و سوار بر کار شود، عنوان کرد: وظیفه ما آرام کردن مردم است و به مردم این امید را بدهیم به حول و قوه الهی با برنامه‌ریزی ها اتفاقات خیلی خوبی در کشور اتفاق خواهد افتاد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این‌که تعامل و همدلی خوبی در استان خوزستان داریم، خاطرنشان کرد: سه قوه انقلابی هستند و قطعا مشکلات را یکی پس از دیگری حل خواهیم کرد. در دل سختی‌ها آسانی ها حاصل می شود. تفاوت است بین کسی که تکیه‌گاه او خدا یا کدخدا باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد عنوان کرد: همانگونه که در عرصه‌های دفاعی و علمی حرف اول در منطقه و فرا منطقه می زنیم در بنیه اقتصادی نیز این‌گونه خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.